Tuesday, August 24, 2010

Simple Life......


Bila kita melihat orang berpewatakan Cool..kita pun nak jadi macam tu jugak...tegok orang happy go lucky kita nak jadi happy jugak...why nak ubah attidude lak..jadilah diri sendiri kan best..hehehe..tengok orang dressing nampak cantik ja..kita terus ubah style dressing jugak...bila namanya manusia tak pernah dia rasa puas dengan sesuatu perkara..
Bagi aku pulak aku suka hidup yang sederhana..aku puas hati hidup macam tu..yela bila sedih aku masih mampu tersenyum...bila marah aku masih boleh ketawa..hidup ini adalah seperti yang kita imagine kan..so pastikan diri anda pemikiran sentiasa happy...
Simple Life...mudah kan maksudnya..hehe..tepuk dada tanyalah selera anda..pemikiran memainkan peranan yang penting dalam kehidupan kita so fikirlah yang positif..sedih aku bila melihat orang menyakiti diri sendiri terutama bila frust sesuatu perkara..tak perlu la rasa frust cukupla dengan memujuk hatik kita dengan mengatakan..mybe itu tak sesuai untuk aku psati ada sesuat yang hebat menanti aku..percayalah..setiap kemungkina itu pasti terjadi..
hehehe...percayalah diri dengan keyakinan yang betul jangan tipu diri dengan keyakinan yang goyah..hidup mesti diteruskan

No comments: