Wednesday, April 20, 2011

Seribu kesyukuran...


bersyukur tidak terhingga menanti saat kelahiran permata yang dikurniakan ilahi kepada aku..walaupun aku bukan sebaik-baik hambaNya,namun tetap dikurniakan sesuatu yang berharga dalam seluruh hidup aku.Alhamdulillah..
walaupun kehadiran permata tersebut mengundang pelbagai reaksi dan persepsi orang sekeliling aku baik negatif mahupun positif terhadap permata itu namun bagi aku setiap kurniaan ilahi pasti ada hikmahnya...
Semoga Allah memudahkan segala-galanya buat aku dan keluarga aku..seseungguhnya Allah itu Ar-Rahman dan Ar-Rahim...
Ya Allah kau kurniakan kesejahteraan pada aku dan keluarga aku,
Ya Allah Cukupkanlah kekuranga aku dan keluarga aku,
Lindungi aku dan keluarga aku dari sifat mazmumah.,
Kepadamu Aku dan keluarga mohon perlindungan dari segala bencana dunia dan akhirat,
Amiin...

No comments: